Nr. crt. | Contract nr.: | Operator economic | Valoare fără TVA | Valoare TVA | Obiect |
---|---|---|---|---|---|
1. | 9406/14.04.2009 | SC Topcad Construct SRL Slatina | 23.500,00 | 4.465,00 | Realizarea proiectului tehnic (PT), detalii de execuţie şi verificarea tehnică a proiectării, include asistenţă din partea proiectantului |
2. | 9406/14.04.2009 | SC Topcad Construct SRL Slatina | 255.000,00 | 48.450,00 | Realizarea proiectului tehnic |
3. | 4746/25.02.2009 | SC Gea Strategy & Consulting SA Bucureşti | 200.580,19 | 38.110,24 | Consultanţă |
4. | 10342/14.04.2011 | SC ICT Consulting Zone SRL Slatina | 44.016,36 | 10.563,93 | Asistenţă tehnică (Dirigenţie de şantier) |
5. | 23636/29.08.2011 | SC ACETI SRL Slatina | 6.925.073,00 | 1.662.017,52 | Execuţie lucrări |
6. | 23927/31.08.2011 | SC Evcon Expert Audit SRL Slatina | 19.001,00 | 4.560,24 | Servicii de audit |
Semnare contract: 14.12.2010
Trimestrul 1
- Hotărârea Consiliului Local nr. 291/08.12.2010, prin care se numeşte echipa de proiect;
- Actualizarea paginii web a Primăriei Slatina în cursul lunii ianuarie 2011, prin adăugarea informaţiilor referitoare la proiectele cu finanţare europeană al căror beneficiar este Consiliul Local Slatina – inclusiv proiectul „Amenajare zonă Nicolae Iorga”;
- Notificarea nr. 1 privind depunerea cererii de prefinanţare;
- Anunţul de participare publicat în SEAP pentru procedura de atribuire a contractului de servicii de promovare şi publicitate;
- Anunţul de participare publicat în SEAP pentru procedura de atribuire a contractului de servicii de dirigenţie de şantier;
- Patru conturi necesare implementării proiectului deschise la Trezorerie:
- Cererea de prefinanţare nr. 1 depusă la ADR SV Oltenia la 04.03.2011;
- Comunicatul de presă (iniţial de demarare a proiectului) transmis spre avizare la ADR SV Oltenia, iar avizul primit a fost in data de 14.03.2011.
Trimestrul 2
- Raport de progres nr. 1 depus la ADR în data de 31.03.2011;
- Achiziţia de servicii de dirigenţie de şantier finalizată prin semnarea contractului de servicii;
- Vizita de monitorizare nr. 1 efectuată în data de 12.04.2011;
- Achiziţia de servicii de promovare şi publicitate finalizată prin semnarea contractului de servicii;
- Plata primei tranşe de prefinanţare efectuată în data de 28.04.2011;
- Anunţ de participare publicat în SEAP pentru procedura de atribuire a contractului de execuţie de lucrări;
- Anulare procedură de atribuire a contractului de execuţie de lucrări în data de 06.05.2011;
- Relansare procedură de atribuire a contractului de execuţie de lucrări in 23.05.2011;
- Conferinţa de lansare a proiectului, care a avut loc în data de 18.05.2011;
- Publicare comunicat de presă privind iniţierea proiectului în ziarul “Gazeta Oltului” în data de 08.06.2011;
- Notificare privind prelungirea perioadei de implementare cu 6 luni, ca urmare a extinderii procedurilor de achiziţie publică din cadrul proiectului.
Trimestrul 3
- Raport de progres nr. 2 depus la ADR în data de 21.06.2011;
- Vizita de monitorizare nr. 2 efectuată în data de 30.06.2011;
- Anunţul de participare a fost publicat în SEAP pentru procedura de atribuire a contractului de servicii de audit;
- Scrisoare ofertant câştigător al licitaţiei de lucrări S.C. ACETI S.R.L.;
- 21463/02.08.2011;
- Achiziţia de lucrări finalizată prin contractul nr. 23636/29.08.2011;
- Achiziţia de servicii de audit finalizată prin contractul nr. 23927/31.08.2011.
- În data de 14.09.2011 a fost emis către SC ACETI SRL ordinul de începere lucrări;
- În data de 14.09.2011 a fost înlocuit managerul de proiect cu Doamna Prina Livia, ca urmare a Hotărârii de Consiliu Local adoptată în şedinţa din această dată.
Trimestrul 4
- Raportul de progres nr. 3 depus în data de 20.09.2011;
- Notificarea privind actualizarea bugetului proiectului ca urmare a Ordinului nr. 1360/1938/2011;
- Notificarea privind extinderea duratei de implementare a proiectului;
- Solicitare aviz panou temporar;
- Notificare ADR schimbare manager de proiect;
- Aviz panou temporar;
- Notificare privind auditorul selectat;
- Vizita de monitorizare nr. 3 efectuată în data de 06.10.2011;
- Răspuns notificări actualizare buget și extindere durată implementare depuse în data de 21.09.2011;
- Aviz schimbare manager de proiect ADR SV Oltenia;
- Notificarea către AM POR, privind modificarea managerului de proiect;
- Cererea de rambursare nr. 1 depusă in data de 27.10.2011;
- Scrisoare de solicitare informații suplimentare la Cererea de rambursare nr. 1;
- Răspuns Solicitare informații suplimentare la Cererea de rambursare nr. 1;
- Notificarea privind extinderea duratei de implementare, actualizarea bugetului conform Ordinului nr. 1360/1938/2011 și actualizarea indicatorilor conform Instrucțiunilor AM POR nr. 43/03.03.2010 și 54/28.07.2010;
- Scrisoare de solicitare informații suplimentare la Cererea de rambursare nr. 1;
- Respingere notificare prin care se solicită actualizarea capitolului 2.6 Indicatori din Cererea de finanțare, conform Documentului Cadru de Referință POR și a instrucțiunilor 43 și 54 emise de către AM POR;
- Răspuns Solicitare informații suplimentare la Cererea de rambursare nr. 1;
- Vizita pe teren ca urmare a Cererii de rambursare nr. 1 efectuată în data de 06.12.2011;
- Notificare actualizare indicatori și prelungire durată implementare;
- În perioada respectiva de raportare, stadiul lucrărilor se prezenta astfel:
- Realizarea investiției de bază – situațiile de lucrări 1 și 2 (cca 8,58%), astfel:
- Amenajări pentru protecţia mediului, spaţii verzi 0,0% (valoric)
- Obiect A: Amenajare zona N. Iorga: 4,36% (valoric)
- Obiect B: Rețea apă și branșament 42,38% (valoric):
- Obiect C: Racorduri canalizare menajeră 13,95% (valoric)
- Obiect D: Canalizare pluvială 64,68% (valoric):
- Organizare de șantier: 0,00%
Trimestrul 5
- Raportul de progres nr. 4 depus în data de 27.12.2011;
- Cererea de rambursare nr. 2 depusă în data de 27.12.2011;
- Nota solicitare clarificări prin care prin care solicitarea de act adițional este respinsă.
- Solicitare act adițional nr. 388/06.01.2012, ca răspuns la nota de clarificări privind prelungirea perioadei de implementare a proiectului cu 10 luni;
- Vizita de monitorizare nr. 4 efectuată în data de 17.01.2012;
- Act adițional nr. 1/13.01.2012 prin care se modifică următoarele anumite clauze contractuale
- Sistare și reîncepere a lucrărilor;
- Rezultatele obținute în perioada de raportare, în conformitate cu secțiunea 2.3.8 din cadrul Cererii de finanțare, anexă la Contractul de finanțare:
- Execuţia lucrărilor de construcţie (investiţia de bază): 24%
- Monitorizarea şi evaluarea proiectului: rapoarte interne de evaluare, 3 şedinţe lunare de monitorizare – în perioada curentă de raportare;
- Informare şi publicitate - site-ul Consiliului Local Slatina actualizat lunar;
- Raportări/rambursări – 1 raport de progres în perioada curentă de raportare;
Trimestrul 6
- Ordinul de începere a contractului de servicii de audit;
- Raportul de progres nr. 5 depus în data de 21.03.2012;
- Vizita de monitorizare nr. 5 efectuată în data de 02.04.2012;
- Cererea de rambursare nr. 3 depusă în data de 10.04.2012;
- Scrisoare de solicitare informații suplimentare nr. 1/23.04.2012 la Cererea de rambursare nr. 3;
- Notificare corelare secțiune 2.6 Indicatori;
- Răspuns Solicitare informații suplimentare nr. 1/23.04.2012 la Cererea de rambursare nr. 3;
- Scrisoare de solicitare informații suplimentare nr. 2/07.05.2012 la Cererea de rambursare nr. 3;
- Răspuns Solicitare informații suplimentare nr. 2/07.05.2012 la Cererea de rambursare nr. 3;
- Avizarea Cererii de rambursare nr. 3;
- Rezultatele obținute în perioada de raportare, în conformitate cu secțiunea 2.3.8 din cadrul Cererii de finanțare, anexă la Contractul de finanțare:
- Execuţia lucrărilor de construcţie (investiţia de bază): 60,39%
- Monitorizarea şi evaluarea proiectului: rapoarte interne de evaluare, 3 şedinţe lunare de monitorizare – în perioada curentă de raportare;
- Informare şi publicitate - site-ul Consiliului Local Slatina actualizat lunar, panouri temporare;
- Raportări/rambursări – 1 raport de progres în perioada curentă de raportare, 1 cerere de rambursare în perioada curentă de raportare.
Trimestrul 7
- Raportul de progres nr. 6 depus în data de 22.06.2012;
- Cererea de rambursare nr. 4 depusă în data de 05.07.2012;
- Scrisoare de solicitare informații suplimentare nr. 1/11.07.2012 la Cererea de rambursare nr. 4;
- Răspuns Solicitare informații suplimentare nr. 1/11.07.2012 la Cererea de rambursare nr. 4;
- Adresa privind actualizarea graficelor de depunere a cererilor de rambursare din cadrul proiectelor;
- Vizita de monitorizare nr. 6 efectuată în data de 24.07.2012;
- Solicitare act adițional privind actualizarea bugetului proiectului conform Ordinului nr. 1360/1938/2011 și a notei POR privind aplicarea ordinului, precum și a corelării capitolelor 2.3.5, 2.3.8, 2.13 privind măsurile de informare și publicitate;
- Notificare situație implementare proiect;
- Adresa emisă de către Ministerul Dezvoltării Regionale și Turismului privind convocarea la conciliere a reprezentanților Primăriei ca urmare a verificării Cererii de rambursare nr. 3;
- Adresa pentru toate proiectele în implementare, prin care se anunță faptul că AM POR a emis Instrucțiunea nr. 88/27.07.2012 cu privire la verificarea achizițiilor publice și a conflictului de interese, potrivit căreia în termen de maxim 30 zile de la încheierea contractului de lucrari/furnizare/servicii, beneficiarul va depune la OI dosarul achiziției publice, cu excepția achizițiilor directe, independent de depunerea cererilor de rambursare.
- Adresa DG AM POR privind solicitarea de informații suplimentare;
- Adresa ADR SV Oltenia privind solicitarea de clarificări;
- Adresa de confirmare a participării reprezentanților Primăriei la convocarea la conciliere privind Cererea de rambursare nr. 3;
- Adresa pentru toate proiectele în implementare, prin care se anunță faptul că AM POR a emis Instrucțiunea nr. 90/10.08.2012 pentru modificarea/completarea Anexelor Manualului de proceduri, Procedura de monitorizare a proiectelor finanțate prin POR, prin: introducerea unor prevederi referitoare la garanțiile de bună execuție aferente subproiectelor de lucrări/furnizare/servicii, după caz; introducerea obligativității raportării situațiilor în care clădirile reabilitate/modernizate, echipamentele/bunurile achiziționate în cadrul proiectului cu finanțare POR fac obiectul unei ipoteci bancare sau a unui gaj, după caz; modificarea Anexelor 2 și 13 ale Procedurii de monitorizare, respectiv formatul Raportului de progres al beneficiarului și Raportul beneficiarului privind durabilitatea investiției.
- Adresa înregistrată în cadrul Primăriei Slatina sub nr. 22754/29.08.2012 pentru toate proiectele în implementare, prin care se anunță faptul că AM POR a emis Instrucțiunea nr. 91/24.08.2012 referitoare la prelungirea perioadei de implementare a contractelor de finanțare cu o perioadă de maxim 6 luni, o singură dată pe parcursul implementării acestora.
- Adresa către auditor prin care acesta este invitat la sediul Primăriei în vederea verificării documentelor aferente implementării proiectului;
- Notificare privind actualizarea graficului de depunere a Cererilor de rambursare din cadrul proiectului;
- Rezultatele obținute în perioada curentă de raportare, în conformitate cu secțiunea 2.3.8 din cadrul Cererii de finanțare, anexă la Contractul de finanțare:
- Execuţia lucrărilor de construcţie (investiţia de bază): 95%
- Monitorizarea şi evaluarea proiectului: rapoarte interne de evaluare, 3 şedinţe lunare de monitorizare – în perioada curentă de raportare;
- Informare şi publicitate - site-ul Consiliului Local Slatina actualizat lunar;
- Raportări/rambursări – 1 raport de progres în perioada curentă de raportare, 1 cerere de rambursare în perioada curentă de raportare.